პროექტი ,,ციფრული სკოლა - საქართველო"

პროექტის დიზაინი შემდეგ იდეებსა და მოსაზრებებს ეყრდნობა:

  •      პედაგოგიკა მართავს ტექნოლოგიას და არა პირიქით. 
  •   ტექნოლოგიების განათლებაში ინტეგრირება სამ ურთიერთდამოკიდებულ სფეროს მოიცავს: პედაგოგიკა, ტექნოლოგია და ცვლილებების მენეჯმენტი.
  •  ცვლილებები ორგანიზაციულ (სკოლის) დონეზე მიიღწევა. შესაბამისად, ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პრაქტიკის მნიშვნელობის “მთელი სკოლის” დონეზე გააზრება, ხედვის გაზიარება და დანერგვაში სასკოლო საზოგადოების თანამონაწილეობა წარმატებული ციფრული სკოლის აუცილებელი ინგრედიენტებია.
  •  გარშემო უამრავი “ჭკვიანი” ინსტრუმენტია მონაცემების მოსაგროვებლად და გასაანალიზებლად. ჩვენზეა დამოკიდებული რამდენად ჭკვიანურად გამოვიყენებთ მათ მოსწავლეების სასწავლო გამოცდილების გასაუმჯობესებლად.
  •   წარმატებული ისტორიებისა და პრაქტიკის მაგალითების გაზიარება, სკოლის შიგნით და გარეთ, ხელს უწყობს ციფრულ ცვლილებებს და მეტ მოტივაციას გვმატებს ჩვენი პრაქტიკის გასაუმჯობესებლად.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

,,დედის დღე ჩემს სკოლაში“

ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრა: ,,ადამიანი და ბუნება"

ნიკოლოზ ბარათაშვილი